Monday, July 6, 2015

Kas saata ankeet või mitte? Vastus kõigile kõhklejatele!

Oleme "Eesti tippmodelli" Facebooki-lehel saanud mitu kirja, kus on küsitud, kui kaua casting veel kestab - ollakse kahevahel, kas saata ankeet või mitte, sest osalemissoov pole veel kindel. Ankeet tasub aga igal juhul teele panna, sest ankeedi saatmine ega castingulgi osalemine ei tähenda veel saates osalemist.

Alles castingul, kui saab kõik oma küsimused otse saatetiimile esitada, sünnib paljudel lõplik otsus, kas nad saavad ja soovivad osaleda. Koos kandideerijaga arutatakse, kas tal on üldse võimalik võtteperioodi vältel ainult saatele ja oma modelliunelmale pühenduda. Mitte kunagi ei julgustata noort inimest võtete pärast töökohast loobuma või suhteid rikkuma manitsevalt näppu viibutavate pereliikmetega (ehkki mõni on valmis olnud seda tegema). Arvesse tuleb muudki, eriti tervis.

Seega pole mõtet kõhelda - tule castingule, küsi julgesti ja otsusta pärast seda.

Aega osaleda on veel mõned nädalad, aga viimasel minutil saadetud ankeetide saatuseks võib jääda mõne ootamatult loobunu kohatäiteks olemine...

Keda me otsime?

Castingu lõppkuupäeva on raske öelda, aga igal juhul lõpeb see enne juulikuu viimastel päevadel algavat võtteperioodi. Miks kestab casting nii kaua? Ei, ankeete ei ole laekunud sugugi vähe. Aga kolme aasta pikkune töökogemus selle saatega on meid palju õpetanud. Meie eesmärgiks on saada selle saate jaoks täiuslik osalejate line-up ning ei ole oluline, kui palju on sooviavaldajaid, vaid kes nad on.

Sel hooajal on "Eesti tippmodelli" märksõnaks "kommerts". Mida see tähendab, uuri siit blogist varasematest sissekannetest.

Ainult modellivälimusest ei piisa. Saade erineb päris modellimaailmast nii palju, et osaleja ei saa olla ainult nägus "riidepuu", vaid ta peab olema televaatajat köitev isiksus. Ideaalne osaleja on väga hea suhtleja, väljendusrikas kõneleja ning temas on midagi erilist ja silmapaistvat, mis ei pruugi olla üldse välimusega seotud. Selle kõik võtab kokku salapärane sõna "x-faktor" ehk nn staarigeen. Mõelge eelmise hooaja Gerilile, kellel on sotsiaalmeedias tuhandeid andunud fänne. Mõelge Kevinile, kes ristiti juba võtete ajal kohalikuks Brad Pittiks või Channing Tatumiks. Hendrik annab intervjuusid vasakule ja paremale, ajakirjanike huvi kireva saatusega noormehe vastu ei vaibunud ka pärast saadet. Teise hooaja võitja Sandra on tänase päevani meelelahutusmeedia lemmik ning tema fännilehelt saab ka modellitöö rõõmudest-muredest lugeda. Paljudel on siiani kustumatult meeles avahooaja kuraasikas Xena.

Me ei jäta otsimist enne, kui oleme leidnud täispaketi huvitavaid inimesi. Osa on juba olemas (mõne aja pärast hakkame neile teateid saatma), aga vabu kohti veel on!






No comments:

Post a Comment